Afspraak maken en gewijzigde openingstijden burgerzaken

Afspraak maken

Gastvrijheid en een goede dienstverlening zijn belangrijk voor de gemeente Dinkelland. Sinds 1 april kunt u daarom ook op afspraak terecht bij burgerzaken. Doordat met een afspraak vooraf bekend is waar u voor komt, wordt u meteen door de juiste medewerker geholpen op een tijdstip dat het u schikt.

Hoe maak ik een afspraak?
Een afspraak maakt u snel en gemakkelijk online via de knop hierboven. U kiest een product of dienst uit de lijst. Aan de hand van een paar vragen wordt bepaald hoeveel tijd er voor de afspraak nodig is en wat u mee moet nemen naar het gemeentehuis. U kiest vervolgens een beschikbare datum en tijdstip. Na het maken van de afspraak krijgt u per e-mail een bevestiging met daarin de afspraakgegevens.

Regel het digitaal
Soms zal bij het maken van de afspraak blijken dat u helemaal niet naar het gemeentehuis hoeft te komen. U kunt op dat moment kiezen of u toch de afspraak wilt maken of dat u uw zaken volledig online wilt afhandelen.

Documenten ophalen
Voor het ophalen van documenten hoeft u geen afspraak te maken. Neem wel het afhaalbewijs en uw oude identiteitsbewijs mee. U kunt uw rijbewijs, paspoort of identiteitskaart persoonlijk ophalen bij de receptie op de volgende tijdstippen:

  • maandag t/m donderdag van 08.30 - 17.00 uur
  • dinsdagavond van 17.00 - 19.30 uur
  • vrijdag van 08.30 - 12.30 uur

 

Nieuwe openingstijden burgerzaken
Met de komst van werken op afspraak, veranderen ook de openingstijden van burgerzaken.

Maandag 08.30 - 11.00 uur op afspraak
Dinsdag 08.30 - 12.30 uur op afspraak
  14.00 - 17.00 uur op afspraak
  17.00 - 19.30 uur vrije inloop
Woensdag 08.30 - 12.30 uur vrije inloop
Donderdag 08.30 - 12.30 uur vrije inloop
  14.00 - 16.30 uur op afspraak
Vrijdag 08.30 - 11.00 uur op afspraak
Burgerzaken
Licentie: 
Standaard licentie
Auteur: 
-